Cerca dins del bloc.

dissabte, 1 de novembre de 2008

Ruta pedalada llarga a Navata feta el 12/10/08

Avui hem fet la pedalada que es va fer a Navata el passat mes d'octubre. Quin dia!!!!!!!!! Ja no estava gaire fi de sortida. Molèsties al meu super genoll. Però no em pensava que avui patiria tant!!! Hem començat la ruta amb pluja, hem tingut fang fins a les orelles!!! Calor al final de la ruta!!!!I quines pujadetes ajudades amb fang per acabar d'arreglar-ho!!!! He fotut el cor a 110%!!! M'ha costat molt acabar la ruta. Ja veurem com influeix això al meu malmès genoll.

Tot i això, és una fantàstica ruta pels amants del XC ja que no hi ha ni una zona de trialeres!!! Tot és pedalar com un boig!!!

Aquí us deixo les dades de la ruta: On veureu que he fotut el cor a 190 pulsacions (quan se soposa que el meu màxim és de 186!!!)





Aquí us deixo unes fotos atravessant el Fluvià!!