Cerca dins del bloc.

dissabte, 21 de febrer de 2009

Anem a rodar!!!!

Dissabte, aprofitant el solet que feia, i que la tramuntana encara no havia fet acte de presència, vaig sortir a fer un dia de rodatge, així doncs vaig agafar la bike, i em vaig dirigir cap a Empuriabrava. Un cop arrivat a l'alçada del pont que travessa la Muga, vaig dicidir arribar-me fins a la platja de Can Comes, rodant així una estona per la zona dels aiguamolls. A aquesta alçada de la ruta, la tramuntana ja havia fet acta de presència, però bé, aquí fins i tot ajudava. Però bé, l'intent d'arribar fins a la platja va ser un fracàs, ja que els últims quilòmetres de la pista, estan inundats, i el camí alternatiu que hi ha sobre la pista, just quan ja veia el mirador de vigia, doncs m'ha portat fins un bassal impossible de passar. Així doncs mitja volta i cap a casa. Ara però amb la tramuntana en contra!!!! Com es nota que estic poc entrenat!!!! Com m'ha costat fer els últims quilòmetres. Però bé, ha estat un bon entrenament.

Dades de la ruta:

I com no, aquí us deixo unes fotos de la sortida:

Un pont sobre el riu Muga.

La Muga des del pont.

El camí de Can Comes inundat!!!!

Per aquí haig de passar???? Doncs si.