Cerca dins del bloc.

dissabte, 12 de juny de 2010

Sortida BTT: La Salut de Terrades


Avui tocava provar que tal estic. Així doncs he preparat una ruta d'uns 40 km amb un desnivell ja un xic considerable (almenys per mi) per veure com reaccionaven les cametes.
Així doncs hem sortit des de Vilafant a buscar el primer punt conflictiu, que és la pujada del Rissec, amb només 6 km a les cametes atacar aquesta pujada ha fet mal ja em veia que la volta de 40 km res de res, però poc a poquet m'he anat trobant millor i he anat fen camí fins a Terrades, passant per Palau Surroca, on hem fet una petita parada per tal de carregar d'aigua. Així doncs sense pensar-ho gaire hem pujat cap a la Salut a través del corriol que hi ha, i que creia que només et deixava a mitja pujada, la sorpresa ha estat que abans de que comences a quedar cuït de la pujada m'he trobat que ja estava a dalt del trencant, tot una descoberta (han arrenjat un corriol fins a dalt!!). Un cop a la Salut hem fet parada i fonda per tal d'alimentar-me un xic i recuperar un xic de forces, però sense apalancar-me, que ara ve la baixada cap a Les Escaules!!!! Un cop he gaudit d'aquesta fantàstica baixada, ha tocat fer l´únic tram de carretera fins arribar a la pujada de la cantera la qual m'ha portat xino-xano fins a Llers (Quin desnivell després de tants quilòmetres!!!). Tot i això no he fet peu a terra i tot fent la volta a Llers per la pista, ens hem dirigit a la pujada de l'antena de la pedrera. Tanta pujada i tanta pedra amb el cansament acumulat ja començava a fer mal, però he sigut valent i he arribat a dalt l'antena, on després he gaudit de la baixadeta fins al cotxe.

En definitiva, tot un èxit!!! 39 km i 770 m de desnivel!!!!

Aquí us deixo les dades.








1 comentari:

eduard ha dit...

Collons monstru, molt bé !!!
Jo res a veure, però també he fet unes miques de deures :-)