Cerca dins del bloc.

divendres, 29 d’octubre de 2010

Sortida BTT: Intent Figueres-Capmany-Figueres

Després de molt de temps, i tot i que ahir vaig sortir, avui he fet parella amb el meu germà!! Jo tot xulo he preparat la sortida força planera per tal de rodar i no fer gaires pujades. SORT!!! Per que avui ha estat segurament el pitjor dia de BTT d'aquest any!!! No podia tirar!! Al final se m'ha fet etern!! Ni que hagués pujat i baixat dos cops el Puigneulós.
La ruta que en un principi havia d'arribar fins al Estanys de La Jonquera, al final, passat Vilarnadal, hem hagut de girar cua, ja que hem trobat una riera que anava plena. I no estàvem per mullar-nos els peuets, així que hem començat a fer voltes per els boscos de Vilarnadal, ens hem perdut un parell de cops!! Amb dos GPS i ens hem perdut!!! Però bé tots els camins de Vilarnadal porten a Vilarnadal.
En definitiva una ruta per rodar però jo avui he patit d'alló més.

Aquí us deixo les dades:




I unes fotos!!!!