Cerca dins del bloc.

diumenge, 20 de març de 2011

Sortida BTT: Biure-Darnius-Sant Esteve del Llop-Mas Can Gros-Darnius-Biure

Ruta molt potent!!!! On al final hem patit tots una miqueta. Avui hem format un triplet, en Josep I, en Josep II i jo. En un principi la ruta era de 32 km, al wikiloc he penjat una versió de 35 km, però realment entre anades i vingudes buscant el camí bo, hem fet quasi 39 km amb uns 840 m de desnivell. Però 39 km per pistes i corriols on dies abans havia caigut un diluvi!!!!!! Quin fart d'aigua!!! Molts corriols semblaven rieres!!! Quin fart de fang!!!! I sobre tot, ves quina cosa, quin fart de sorra!!! Qui ha posat sorra en aquests camins!!!! Tot i això hem gaudit d'una ruta 10. Ja que tota aquesta zona és d'un bellesa excepcional.
Bé, parlem de la ruta, ja en hi ha prou de plorar. Hem sortit des de Biure, en un principi havíem d'agafar un corriol que ens havia de portar en direcció cap al pantà, de bones a primeres ja no em pogut passar degut a l'aigua que baixava, així doncs carretera i manta fins a trobar el trencant que ens portava cap al pantà. Aquí ja hem trobat les primeres rampes plenes d'aigua pedres i sorra, un cop passat el club tenis de Darnius ens hem dirigit cap a la Central, on a uns quilòmetres abans d'arrivar hem trecat per a fer una "pujadeta" de categoria per una terra vermella impressionant. Un cop a dalt hem arribat a Sant Esteve del Llop, on hem fet parada i fonda abans de continuar pujant fins la cota més alta de la sortida, el Mas Can Gros. Aquí segurament hem gaudit de les rampes més putes de la sortida. A partir d'aquí baixada molt divertida fins a Darnius, a on ja hem enfilat cap a Biure. Això si, ara la tornada l'hem fet tot vorejant el Castell de Montroig. Algun membre de l'equip ja bufava (qui se li ocórrer el dia abans fer 21 km de running per la muntanya!!!!) ja que tot i que jo pensava que seria una volta sense gaire desnivell, al final ha estat un trencacames de collons i  més quan ja portàvem 35 km a les cametes per aquells camins inundats. Al final però hem arribat a Biure sans i estalvis!!!!
Quina aventura!!!

Les dades:

I unes fotos:

eduard ha dit...

Ostres noi, quina por que fas...:-)