Cerca dins del bloc.

divendres, 1 d’abril de 2011

Sortida BTT: Figueres-Pont de Molins-Boadella-Can Vila de Subirats-Terrades-Llers -Figueres

Avui aprofitant el bon dia que feia hem aprofitat per fer una sortida matinal. Aquest cop no teníem cap ruta precargada al GPS, així que hem decidit anar a on les cametes ens portessin. Així doncs de bon matí hem sortit de Figueres en direcció cap a Pont de Molins, d'aquí hem seguit la ruta de la Muga fins la pujada a Llers, a on en un principi teníem pensat pujar, però la curiositat ens a fet arribar tot seguint el camí fins al Molí per tal de veure si el pont ja estava fet. Un cop al Molí, hem vist que encara hi estant treballant però la passera sobre el riu ja està feta, així que nosaltres hem passat i hem seguit el camí de la Muga fins Boadella. Que maco està el riu, quins tolls d'aigua que baixa. Un cop a Boadella, ha començat la part més dura de la jornada, la pujada cap al mas de Can Vila de Subirats. S'ha de dir que he fet peu a terra més d'un cop i que he hagut de recuperar un xic abans de no continuar!!! La pujadeta té un desnivell de 200 metres en 2 km!!! Al final però hem fet cim i hem aprofitat per fer un mos i recuperar forces. D'aquí hem marxat direcció a la Salut, Terrades, Palau Surroca, Llers i Figueres, abans però d'arribar a casa hem fet un fi de festa, gentilesa d'en Josep,  fent uns corriols trencacames per el castell.
Ha estat una bona ruta, si senyor.