Cerca dins del bloc.

dimecres, 15 de juny de 2011

Sortida BTT: Figueres-Pont de Molins-Les Escaules-La Salut-Terrades-Avinyonet-Vilafant-Figueres

Després de la desfeta de la sortida anterior, avui he volgut tornar a fer la ruta que estava prevista d'uns 50 km amb un parell de retocs. He suprimit la pujada a la pedrera, hem afegit la Salut i el descens i posterior pujada des del cementiri de Vilafant. Aquest cop però, tenia clar que havia d'agafar un ritme tranquil, i així ha estat, sortida tranquil·la però sense pausa que tot seguint el camí de la Muga ens ha portat fins a Les Escaules. Aquí, venia la primera i principal dificultat de la ruta, fer la pujada cap a la Salut, a on la setmana passada vaig patir d'allò més. Avui però es notava que m'havia agafat la sortida amb un xic més de tranquil·litat, ja que tot i ser força dura avui l'hem pujat sense fer cap parada d'emergència. Com canvien les coses un dia per l'altre!!
Un cop a dalt, visita obligada a la Salut i cap a baix, direcció Terrades. Des de Terrades per pistes i corriols hem arribat a Vilanant, aquí la calor començava a empènyer, i encara faltava la pujada final!!! De Vilanant fins a Avinyonet i d'aquí fins el cementiri de Vilafant, on ha començat l'última dificultat del dia, tant per el desnivell, per que ja portava 45 km, i per la calor que feia!!! La pujada fins a les antenes!!! Ha estat durilla però s'ha fet sense gaire patiment. Un cop al cim, ens hem dirigit fins a Can Pot, i d'aquí carretera i manta fins el trencant dels Arcs, a on hi hem pujat per tal de fer el bonic descens fins al Motel, i cap a casa!!!
Al final han sortit uns 53 km i uns 800 m de desnivell!!! No està malament.