Cerca dins del bloc.

dijous, 25 d’agost de 2011

L'ÚLTIMA RUTA EN FORÇA TEMPS

DONCS SI SENYOR, AVUI DE LA MANERA MÉS TONTA DEL MÓN M'HE FOTUT UNA CASTANYA AMB LA CABRA I M'HE ESMICOLAT EL CAP DEL RADI A L'ALÇADA DEL COLZE I S'HAN ACABAT PER FORÇA TEMPS LES SORTIDES BTT D'EN CAMETES.

DILLUNS M'OPEREN, A VEURE COM ANIRÀ LA COSA, PERÒ PER EXPERIÈNCIA SÉ QUE ARA VE UN TEMPS DE PATIMENT. LA RECUPERACIÓ D'AQUESTES ARTICULACIONS ÉS MOLT PUTA.

ANÍMICAMENT ESTIC FORÇA TOCAT, PERÒ QUE HI FAREM, JA NO S'HI POT FER RES.

TOT I AQUEST ENTREBANC EN EL CAMÍ, EL QUE FARÉ, ÉS CONTINUAR AMB EL BLOG, PER TAL D'EXPLICAR, CREC QUE SERÀ UNA BONA TERÀPIA, COM VA EVOLUCIONANT TOT.

SALUT I MOLTES CAMETES

MET

4 comentaris:

eduard ha dit...

Em sembla molt bona idea company.
De tota manera, ho haurem de compensar amb footing i cerveses :-)
De moment que l'operació vagi com ha d'anar i després, la posta a punt, que ja et mantindrà entretingut!
Jo també em sento perjudicat per la teva caiguda, sense tu no sé anar enlloc per tant no tens dret a fer-te mal, estic per denunciar-te !!! No hi ha dret, abans de caure havies de pensar en mi !!!!!!!! ;-)

AJB ha dit...

Molts ànims caMETes!

Josep Alegrí ha dit...

Noi, em sap molt de greu aquest accident que has patit. M'he convertit en un gran aficionat a la btt i el teu bloc és de gran ajuda per conèixer nous camins. No hi ha setmana que no hi entri un parell de vegades. Des d'aquestes ratlles molts ànims i molt força!!

La barberia ha dit...

Bones company,

Això dels ànims tocats no fa gaire per tú, o sigui que a recuperar el més ràpid possible, nomès és un entrebanc!!!
Molta força, i si necessites qualsevol cosa ja saps...

Una abraçada,