Cerca dins del bloc.

dimarts, 2 d’agost de 2011

Sortida BTT: Vilafant-Llers-Les Escaules-Terrades-Vilanant-Avinyonet-Vilafant

Avui tocava ruta de nivell, i per això he incorporat a la sortida una quantitat important de corriols. La sortida l'hem fet des de Vilafant per tal d'enfilar cap a l'antena i d'aquí baixar un xic per tal de connectar amb el típic corriol que ens ha de portar cap a Llers, aquest l'últim tram de pujada i sobretot algun tram de baixada comporta un xic de dificultat. Aquí doncs, en aquesta zona i quan portava pocs quilòmetres, en un tram de pujada amb molta pedra, la roda de davant a decidit passar de posició vertical a posició horitzontal. Així doncs la cabra també ha volgut canviar de posició, i jo, que no he tingut temps alliberar-me d'ella, també. Amb tant mala sort que he anat a picar amb el colze a un roc.Quin toll de sang que ha començat a sortir!!!!! La natja també ha anat contra una pedra. Collons tot eren pedres!!!! Ah, també em feia mal el peu (això si que no sé per què). Així que després de veure els desperfectes i estar a punt de donar mitja volta i retirar-me, m'he netejat de sang i després de veure que l'hemorràgia parava un xic he decidit continuar. Els trams més complicats de baixada que quedaven els he passat amb força més pena que glòria. A partir d'aquí el que em feia més mal era el peu, i no sé perquè, però bé he continuat la sortida. De Llers he baixat cap la pedrera per arribar finalment a Les Escaules, a on hem començat l'ascens cap a la Salut de Terrades. Un cop a la Salut, hem fet un mos per tal de recuperar forces i hem comprovat les ferides de guerra. El colze feia mal i començava a tenir mal aspecte, però bé en calent encara aguantava. La natxa la tenia adolorida i el peu començava a trobar-se millor. Aquí he hagut de decidir si continuar la ruta prevista, em quedava el tram de corriols de Llers, o tirava pel dret cap a Vilafant. Al final m'he portat com un home i he decidit continuar, s'ha de patir per gaudir!!!!! I per donar un xic d'emoció al blog. Així que he tirat avall cap a Terrades, des d'on ens hem dirigit fins a Palau Surroca, d'aquí ja ha començat el xou de corriols, on algun tram, amb la caiguda en memòria, s'han fet directament a peu. Després de gaudir i patir dels corriols, hem arribat al baixa, puja i baixa per creuar el Rissec i arribar a Vilanant. D'aquí cap a Avinyonet i cap a Vilafant, a on només em faltava el descens per el corriol del torrent d'en Serra, però abans, després de veure que em faltava poc per fer els 1.000 m de desnivell positiu he decidit, tot i la calor que ja m'estava ofegant, pujar fins a l'antena i fer un últim esforç. D'aquí cap avall i gaudir del corriol per tal d'arribar, ara si a Vilafant.


Nota: A la tarda el colze estava ben inflamat, quasi no podia moure'l i quin mal!!!!!!! Al final tinc una bursitis degut al fort cop que ha patit l'os. Apa doncs a descansar uns dies..... :(