Cerca dins del bloc.

dijous, 1 de desembre de 2011

Running per el Manol (Nike+ My first 10k)

Avui estrenem dos novetats tecnològiques.

Per una part, aquesta és la primera entrada realitzada totalment des d'Ubuntu. Si senyors, al final m'he decidit, i he passat al costat il·luminat de la força. No puc dir que he deixat completament Windows, ja que malauradament depenc d'ell per algunes qüestions, com pot ser el tema de Garmin (a veure quan us decidiu a fer el programari per Linux!!!). Tot i que, després de buscar informació he aconseguit connectar el meu Edge amb el Garmin Connect!!! Sort que hi ha gent que en sap un munt i fa el que haurien de fer les empreses.

I per una altre banda, ara les meves sortides a córrer estan acompanyades per les sessions de Nike+. Unes sessions d'entrenament especific per l'Ipod o similar. Existeixen diferents tipus d'entrenament (si esteu interessats no dubteu a demenar-me informació), tals com My First 10K, Lance Armstrong - Run Longer, etc.. Cada sessió està destinada a entrenar una funció específica. Velocitat, resistència, la primera cursa dels 10.000, etc...
Tal com podeu veure en la imatge de sota (no confondre amb el pingüí), la gràfica ens mostra el tipus d'entrenament que haurem de realitzar, en aquest cas aquest està destinat a córrer la teva primera cursa dels 10.000 m, i l'entrenament es basa completament amb sèries.
Aquestes sessions no són res més que un mp3, a on un esportista "famós" ens va dient el que hem de fer, això si en anglès, i acompanyat amb temes musicals especialment seleccionats depenent del moment de l'entrenament.

Com podeu veure, sóc pitjor que el cul d'en bellugues, què em costaria anar a córrer i prou? Doncs no, sempre haig d'anar afegint cosses per tal d'amenitzar la sortida.






Bé així doncs anem al tema d'avui. He sortit a córrer per les pistes del camí del Manol amb l'Ipod i la sessió My First 10K, un entrenament de 43 minuts, a on la característica principal són les sèries.
Realment s'ha de dir que aquest tipus de coses amenitzen moltíssim la sortida  i de passada saps que fas un entrenament un xic coherent, i no només anar a fer quilòmetres. La qüestió però serà que passarà quan ho hagi fet 10 vegades!!!! :D

Aquí us deixo les dades d'avui.



A la gràfica de la freqüència cardíaca s'aprecien molt bé les sèries realitzades (5 per banda).

 
 


2 comentaris:

Atrapat en el temps ha dit...

Amb Gnome shell, Gnome classic o el desastre de Unity?

encametes ha dit...

Jejejeje, actualment estic utilitzant el "fantasbulòs" Unity, ja que tot just ahir em vaig instal·lar el 11.10. Tot s'ha de dir que soc un neòfit en aquest "mundillu", però m'agrada i una cosa que tinc pendent és el canvi d'escriptori, ja que el poc que havia remenat ho havia fet amb el Gnome clàssic, i ara amb l'Unity no m'aclaro!!!