Cerca dins del bloc.

diumenge, 18 de març de 2012

LA FOTO MÉS BUSCADA.


És un ocell? És un avió? Nooooooooo, és en Met al cim de la "cabra" set mesos després de "fotres" el pinyo!!!!!

 


Doncs si, després de molts mesos sense pujar-me a la meva estimada "cabreta", al final m'he decidit. Sé que ja feia molts dies que la podia haver agafat, però nois, després de passar el calvari que he passat (operació i 5 mesos de recuperació) costa tornar-hi. Sembla mentida.

Però avui, aprofitant que volíem anar amb la dóna tot passejant xino-xano fins a Vilabertran a veure els nebots, he decidit que avui seria el nostre nou bateig ciclista. Jo que feia aquests set mesos que no l'agafava i la dóna, que quasi es pot dir que mai l'ha agafat. 

Sensacions. Al tenir un xic limitat el colze i no poder estirar-lo del tot doncs es carrega un xic, a part de que necessita un xic més d'enfortiment, tot el braç en general. Per el demés cap problema, les cametes, tot i no estar com estaven l'estiu passat, es troben força bé gràcies al running. 

I que dir de la dóna, 3 sortides més i cap al Puigneulós!!!!!! Això si, quan li marxi el mal de culete!!!! :D

Espero, a partir d'avui, tornar agafar el "cuquet" de la bici i tornar a fer noves rutes per tal de poder-les compartir amb tots vosaltres.

A reveure.

I gràcies a tothom!!!


2 comentaris:

Eduard ha dit...

Ole ole !! Me n'alegro molt company ! Espero que aviat puguem fer almenys una passejada ;-) ! Molts d'ànims i que aviat ho tinguis al nivell que ho havies deixat !

Anònim ha dit...

Benvingut una altra vegada! Gràcies a blocs com el teu em vaig enganxar a la BTT. Fins i tot m'he animat a fer-ne un: http://ambuncopdebici.blogspot.com/