Cerca dins del bloc.

dijous, 17 de maig de 2012

Sortida BTT: Sant Climent-Zona de Guerra-Refugi del Forn de Calç-Sant Climent

33 Km - 815 m desnivell positiu - 61 Índex IBP

Primer de tot dir a la gent que es pensa que la BTT no és perillosa, si us plau es miri el següent vídeo gravat durant la ruta (poseu el so alt):


Darrera de la polseguera hi ha un corriol, a on jo tenia marcada la ruta. Sort que els vaig sentir de lluny, i vaig canviar de direcció. Que collons fotien aquests fora de la zona militar. Mira que m'he trobat en situacions estranyes, però cap tant surrealista com aquesta. Era com si estiguéssim en guerra i jo tant si com no hagués de sortir a rodar. D'això se'n diria un malalt de la btt.

Pel que fa la ruta, és de nivell, degut a la zona per on discorre. En un principi volia fer la ruta que té penjada diversport per la futura cursa de Sant Climent, però degut a la zona de guerra, he hagut de canviar un xic la ruta.
Durant la ruta es pot gaudir de pistes amples, de llanguíssim corriols de baixada, de complicats corriols de pujada (fets directament a peu), pistes completament degradades i amb moltíssimes pedres a on es feia molt complicat el control de la "cabra". Suposo que per altre gent això és com a molt moderat, però jo ara mateix pateixo força en aquest tipus de superfície i per tal he posat la ruta com a difícil en el wikiloc.
Però bé, només per poder gaudir de la pujada i de l'entorn del Castell de Recasens, i del descobriment del forn de calç (mira que he pujat vegades per aquesta zona, però mai l'havia vist) val la pena fer la ruta.
De tornada la ruta marcada per diversport passava prop de la zona militar per tal d'arribar a Sant Cliemt per l'Oest. Jo he preferit posar-me a cobert i baixar per la pista fins a Vilartolí i d'aquí fins a Sant Climent.
Tota una aventura.

El track:





Les dades:



I les fotos de rigor:

Vistes a Cantallops

Coll de Medàs

Castell de Requesens

Forn de calç

Refugi barraca del forn de calç