Cerca dins del bloc.

dissabte, 16 de juny de 2012

Trail Running: Boadella-La Salut-Terrades-Boadella

Avui tocava fer una sortida de qualitat de trail running. Així doncs he descarregat la cursa nocturna que es va fer a Boadella fa uns dies. Avui però tenia companyia, després de també molts mesos sense sortir junts, crec des del gener, tot preparant la canicross de La Velleta, avui he sortit a còrrer amb el Ultra Trail Man Josep, el meu germà.
Degut a que fa pocs dies que vaig sortint tenia por de fer el ridícul, i haver de fer que el meu germà m'esperés tota l'estona. Però degut al ritme que hem agafat, i que estic un xic millor del que m'esperava al final hem pogut fer tota la ruta sense aturar-nos. Això si, alhora de baixar corriols semblo un iaio comparat amb ell.
Al final ha estat una sortida de nivell ja que l'entorn on discórrer la ruta és de categoria. Cal destacar la pujada des de Les Escaules fins a la carretera de la Salut, passant per el mas de Can Vila de Subirats. Deu n'hi dó!!!!


El Track




Les dades