Cerca dins del bloc.

dimarts, 19 de juny de 2012

Trail Running: Vilafant-Llers-Vilafant

Avui tocava de nou sortir a còrrer. Degut al repte que m'he proposat a mi mateix, suposo que aquestes setmanes, si no hi ha cap lesió, utilitzaré més la tracció de les meves cametes que no pas la de les rodes de la btt. Si tot va com hauria d'anar, el proper mes d'agost m'agradaria fer la cursa del Fau, corrent tot el que pugui i no morir en l'intent (Mitja marató de muntanya amb 900 m  de desnivell).
Així doncs avui tocava allargar un xic la distància per tal d'anar afegint quilòmetres a les cames. Així que he anat cap a Vilafant per tal d'entrenar per la zona dels àrids. Pujades, baixades, corriols, pedres, un bon lloc per anar a entrenar.
Al final he aconseguit fer la ruta planejada amb un ritme força bo, això si, al final he quedat un xic cuitot.

El Track



Les dades



2 comentaris:

Gustavo ha dit...

Hola, enhorabona per la ruta y pel teu blog. A mi també m'agrada el trail running y la BTT, sol passar caps de setmana y alguna setmana de estiu en Biure. A veure si un día d'aquests en veiem per la muntanya... ;-)

Per cert, imagino que els coneixes, aquesta gent (http://www.diversport.es/) organitza curses per la zona a bon preu... jo segurament m'apuntaré a alguna si em va bé.

Salut y kms!!

encametes ha dit...

Ei! Gràcies!

Doncs a veure si és veritat. Tot i haver-hi milers de corriols l'Empordà és petit!!! :D

Si, ja els conèixo, moltes de les meves sortides són tracks de curses seves, i el mes de gener passat vaig participar a una cursa de canicross organitzada per ells!!
Ara però el meu objectiu és la cursa del Fau a Maçanet de Cabrenys!!!

Salut i cames!!!