Cerca dins del bloc.

dijous, 12 de juliol de 2012

Running: Home-Castell-Home ver. 2.0

Tal com vaig dir, a partir d'ara intentaré sortir més sovint a còrrer, si les meves cametes ho permeten, per tal d'anar acostumant un xic més al cos i no fer les bestieses que he anat fent últimament d'anar sortint només un cop amb sortides top. Així doncs en principi he fet la mateixa ruta que l'últim dia amb dos diferències. Primer, que avui m'ha costat molt agafar el ritme, i segon, que un cop l'he agafat, he afegit un puja i baixa al castell i una volta al parc bosc a la sortida.


El track




Les dades

1 comentari:

Eduard ha dit...

Veig que en un 3 i no res tindrem un altre Killian per la zona :-) He fet alguna sortida a córrer aviam si em poso a to x apuntar-me en algun d'aquests entrenaments mini q fas. He re-descobert que la meva forma és pèssima po aviam si mica en mica anem millorant.
1 abraçada !