Cerca dins del bloc.

dimecres, 25 de juliol de 2012

Trail Running: Palau Saverdera-Sant Onofre-Sant Salvador-Sant Pere de Rodes-Palau Saverdera

Avui després d'aquests dies tant foscs degut a que se'ns ha cremat mig país (si,per qué el meu país és més petit que el d'en Lluís Llach), he anat cap a la Serra de Rodes per tal de suar un xic la samarreta i no haver de respirar les restes dels nostres pobres arbrers.
He fet un bonic i "durillu" puja i baixa des de Palau Saverdera, tot pujant primer de tot hem trobat un petit bosc de castanyers, si se'm fa estrany, és com si hi hagués un petit racó de l'Albera amagat aquí, ves a saber potser per si de cas també se'ns crema. Tot seguit, bé uns minuts de patiment després arribem a Sant Onofre a on, ho diré amb veu fluixeta per que em fa vergonya dir-ho, no hi havia estat mai!!!!!! Tant veure-la des de la carretera, quans cops he pujat a Sant Pere de Rodes, i mai m'havia passat pel cap arribar-me fins l'ermita. Quines coses.
Un cop deixat l'ermita de Sant Onofre, he anat pujant fins Mas Ventós i continuat pujant fins el coll dels Mosquits on pocs metres després hem agafat el trencat cap a Sant Pere. Sant salvador haurà d'esperar un altre dia. A partir d'aquí cap avall fins Sant Pere de Rodes, i a partir d'aquí cap amunt fins Santa Helena.
Finalment, des de Santa Helena, baixada, algun tram un xic tècnica fins a Palau de nou.

El Track

Les dades

I unes fotos:

Per aquella cosa blanca hem de passar.

Sant Onofre (La cosa blanca)

Vistes des de Sant Onofre

Sant Salvador

D'aquella cosa blanca vinc.

Sant Pere de Rodes (Amb tota la seva majestuositat)