Cerca dins del bloc.

dimecres, 15 d’agost de 2012

Marxa Solidària Cantallops #focEmpordà (volta curta)

Tres dies després de la cursa del Fau, i sense temps de poder-me recuperar al 100%, ni al 90%, etc... Avui al final m'he decidit anar cap a Cantallops per tal d'anar a donar suport als damnificats del foc que va cremar fa unes setmanes una bona part de la meva estimada terra.
Així doncs, avui hem muntat un petit equip compost per en Josep (el meu germà), en Victor (company de caminades d'en Josep), en Pol (fill d'en Victor i benjamí del grup) i un servidor.
Ben d'hora hem arribat a Cantallops en previsió de les possibles cues, degut al gran nombre d'assistents. Aquest cop, en comptes de dorsal, en has donat una polsera amb l'inscripció "Ànim Empordà".
La marxa s'ha dividit en dos, una de 21 km i 1000 i escaig metres de desnivell positiu i una de 10 km força planera, la qual transcorria un 80% per boscos cremats.
La cursa no ha tingut gaire història, després d'un primer quilòmetre molt lent degut a unes retencions, els següents han estat a tota castanya amb en Pol fent de llebre, al cap d'uns quilòmetres el pobre ha dit prou i s'ha quedat enrere amb el seu pare per tal d'acompanyar-lo, si arriba a fer tota la cursa al ritme del principi tenim davant nostre al pròxim Kilian. Bé, al final hem quedat el meu germà i jo, però uns quilòmetres després, suposo degut encara al cansament del Fau, he hagut de baixar el ritme i deixar que en Josep marxés, jo he anat fent al meu ritme però notava que em faltaven les forces, tot i així "arreon" final i he arribat a destí amb només dos minuts de diferència del meu "brother".
Tota la cursa hagués estat una festa, si no hagués estat per els paratges on discorria la marxa. Tot estava completament cremat, realment feia molta pena veure uns paratges que uns mesos abans havia gaudit amb la btt.
Finalment, un cop arribat en Victor i en Paul, hem esperat l'arribada dels participants dels 21 km. Per una vegada volíem veure com arriben (sempre arribem després d'ells). Deu n'hi dó com arriben, més vius que jo havent fet els 10 (almeys els primers).

Cal destacar per curiositat, que a la cursa dels 10 km ha participat el periodista esportiu de TV3, Xavier Bonastre.


El track



Les dades





Fotos

Sortida dels 21 km.