Cerca dins del bloc.

dimecres, 1 d’agost de 2012

Trail Running pels àrids

Avui tocava sortir a còrrer, així que m'he arribat fins a Vilafant per tal de gaudir de la pujada a les antenes. Tot i ja ser tard la xafogor ha estat brutal. Quin fat de suar que m'he fotut!!!! Però bé, avui estava fi i he fet el puja i baixa amb un ritme força alt 5:32 min/km. Tenint en compte que hi ha un desnivell positiu d'uns 210 metres, crec que és un èxit.
Per cert, avui a l'hora de posar-m'hi m'he trobat sense bateries en el GPS, i jo que si no registro tot el que faig doncs no estic content. Al final però, he tingut una revelació, he recordat que havia baixat una aplicació de "Endomondo" pel mòbil, i que carai, l'he provat i sincerament ha estat tot un èxit. A partir d'ara ja ho sabré, que en cas d'urgència puc fer servir el mòbil. Sé que wikiloc té un app per mòbil,  però es que jo encara vaig amb symbian!!! :D


Les dades (agafades i penjades des d'el mòbil)