Cerca dins del bloc.

dissabte, 16 de febrer de 2013

Sortida BTT & Geocaching: Figueres-Camí de la Muga-Sant Llorenç-Figueres

Bé, aquesta setmana tenia varies sortides planejades,  però el coi de tramuntana m'ha anat fent canviar de pensament. Avui finalment, m'he decidit per fer la ruta Figueres-Camí de la Muga-Sant Llorenç-Terrades-Figueres, per tal d'aprofitar la vintena de catxés que es poden trobar tot fent la ruta.

Així doncs, cap a Vilabertran per tal d'enllaçar amb el camí de la Muga i fer el primer catxé del dia, llavors tot seguint el camí natural, hem anat fent parades per tal d'anar fer "Trobats".

El primer problema del dia ha estat tot arribant a al Molí de les Puces. Primer de tot ja he trobat un rètols on deia prohibit el pas, zona videovigilada!! Però jo tira que tiraràs, primer m´he trobat una casa de fusta nova. No sé pas quan feien que no passava per allà, després una tanca retallada i finalment he vist que el camí que passava just al costat de la casa ja no hi era. Després de ja començar fer mitja volta a sortit la mestressa diguent-me que hi feia allà que era propietat privada. I jo que res, que m'havia perdut. Així doncs reculat, i a fer asfalt. Així si, al cap d'uns centenars de metres des de la carretera he vist un camí que baixava cap al de la Muga. Tot i que hi havia una cadena, ja que era la entrada d'una granja, jo he entrat i he pogut d'enllaçar amb el camí sense haver de recular. Ja que el pròxim catxé era direcció Boadella.

El segon "problema" ha estat voler fer el catxé del puig de Rocacorba!!! Com puja!! I tot el camí es ple de sorra tova!!! Crec que aquest me'l podia haver estalviat.

Després de la suada al Rocacorba, he continuant el camí de la Muga tot fent la resta dels catxés.

Un cop a Sant Llorenç, carretera que hi havia pressa fins Terrades, on hem agafat la pisa que ens porta fins Palau Surroca. Des d'aquí, de nou per carretera fins a Llers.

Al final hem arribat a Figueres. Això si abans d'anar cap a casa, i tot i que les cames em feien figa, he fet l'última catxé que hi ha passat el motel.


La ruta




Les dades




Les Fotos

El Pantà de Boadella

La Muga (Salt 1)

La Muga

La Muga (Salt 2)