Cerca dins del bloc.

divendres, 1 de febrer de 2013

Sortida BTT: Vilarnadal-Capmany-Cantallops-Castell de Recasens-Vilarnadal

Després de la sortida combinada de trekking i geocatxing de la setmana passada per la zona de Rabós. Avui m'ha donat el cuquet de fer una ruta per les Alberes. I que és una ruta per les Alberes sense pujar al castell de Requesens?
Així doncs, avui el punt de partida era Vilarnadal. Exactament des del pàrquing de Cal Xato!! D'aquí hem enfilat tot xino xano en direcció cap a Capmany. S'ha de dir que a mig camí m'he trobat amb unes obres. Estan fotent una de rassa de dos metres tot seguint el camí. Jo avui he pogut passar. Fins i tot han hagut de parar una màquina per que passes.

Un cop a Capmany doncs cap a Cantallops que falta gent, des d'on hem començat l'ascensió del dia. Primer per tal de coronar el Coll de Medàs, i després per fer el cim del dia. El Castell de Recasens.

Després d'una parada i fonda per tal de recuperar forces, avall que fa baixada. Això si, anant molt en compte de no xocar amb alguna vaca. Semblava una professó!!!! M'he trobat amb totes les vaques de l'Albera pujant cap al Corral Nou.

La ruta ha anat fent puges i baixes fins arribar al menhir de Santa Fe, a on m'esperava un caché. Què carai, si m'en trobo un pel camí s'haurà de fer. Bé, això de fer, a anat de poc. Ja que l'he estat buscant una bona estoneta i no el trobava. Un cop renunciat a fer-ho, ja muntat sobre la bici, he fet una forma geològica no gaire natural que m'ha donat la pista a on era.

Després de fer el trobat, baixada molt divertida, llàstima del bosc cremat i de la sorra que hi ha per la pista fins a Vilarnadal.


La ruta



Les dades




Les fotos

Menhir de Santa Fe

Vaca de L'Albera

Font Rovellada

Catxé trobat

Vistes al camp

1 comentari:

Anònim ha dit...

Molt bones aquestes rutes. Em serviran d'exemple !