Cerca dins del bloc.

dimarts, 19 de març de 2013

Sortida BTT: Figueres-El Roure-Les Escaules-Terrades-Llers-Figueres

Després d'unes quantes setmanes sota mínims, on només hem fet sortides per tal d'anar a rodar. Avui tocava provar com teníem les cametes, després d'aquest temps a poca activitat.
Així doncs hem preparat una ruta de nivell, amb un xic de desnivell, pistes, corriols, pedres i força aigua.
Sortint de Figueres hem fet camí fins a arribar a Pont de Molins a on em fet el primer cim del dia tot pujant a la Mare de Déu del Roure. Un cop hem fet cim tocava el primer tram complicat, un corriol molt tècnic i amb molta pedra que ens ha portat fins la carretera del Purgatori. Un cop creuada, tornem a agafar un corriol per tal de fer baixada fins al restaurant al Molí.
D'aquí tot seguint el camí de la Muga fins a Les Escaules, a on hem reculat un xiquet per tal de gaudir del salt de la Caula, que avui brollava d'allò més.
A partir d'aquí ha tocat patir, ja que les les cames no estant molt fines, tot pujant la pista que ens porta primer fins a can Vila de Sobirats i a la carretera de Boadella després. Una cosa que no entenc és que valorin com a blava aquesta ruta, ja que aquesta pujadeta és d'aquelles que has d'estar fi per tal de fer-la sense patiment.
Després baixada cap a Terrades per tal d'agafar la pista que porta a Palau Surroca i d'aquí cap a Llers per pistes completament xopes!!
Un cop passat Llers i a l'alçada de can Pot, tot i ja estar molt cuït he decidit agafar la pista que porta cap a la via del TAV i que surt a la carretera junt els àrids. Ha estat un extra que m'ha deixat baldat.
D'aquí avall que fa baixada fins al castell on tot passant pels arcs hem arribat al Motel i cap a casa.
Una ruta molt potent, amb algun sector que directament a peu pel grau de dificultat però que caraisus això el BTT!!