Cerca dins del bloc.

diumenge, 2 de juny de 2013

Trail Running: 2on Terç de marató de Terrades


Dos de juny. Avui toca la segona edició del terç de marató de Terrades. Bons records de la de l'any passat, ja que va ser la meva primera cursa de trail running.
Aquest any, la lesió del peu que encara molesta, i el poc per no dir nul entrenament feia que les possibilitats de tornar-la a fer fossin poques, però la Carol, la meva English parner, em va transmetre il·lusió per tornar-la a fer.
Així doncs cap a Terrades s'ha dit, acompanyats com no per la Tramuntana.
Uns minuts després de la inscripció, veig venir a la Carol amb dues companyes més tot decidides a fer la cursa tot corrent. La Virginia i la Muntsa.
Quin ritme tindran? Em vaig preguntar. Coneixedor del meu estat, no les tenia totes amb mi.
Bé doncs, després de la foto de rigor, d'uns minuts d'espera i del coet que anunciava la sortida, sortim tot xino-xano direcció cap a Santa Magdalena.
El ritme d'inici, un xic més lent del que pensava, moments els quals la temptació d'agafar el meu ritme i a veure que passava van aparèixer. Però va durar poc, ja que quants cops podria anar tant ben acompanyat fent una cursa d'aquesta mena. Així que vam fer tota la cursa-marxa tots plegats. Sense presses, sense acabar cuit, que és com hagués acabat si hagués decidit fer-la a tot drap.
Al final després de més de dues hores i vint minuts vam aconseguir arribar.

De tant en tant s'han d'agafar les coses amb calma i amb bona companyia!!!



La ruta



Les dades





Les fotos (Feu clic per engrandir)


Que be que s'estava al llit!!!

Inscripció

Foto de Grup: Muntsa, Virginia, Carol i un servidor.

Santa Magdalena I

Santa Magdalena II

Santa Magdalena III

En ruta I


En ruta III

Arribada