Cerca dins del bloc.

dimecres, 24 de juliol de 2013

Sortida BTT: Darnius-Maçanet de Cabrenys-El Moixer-La Vajol-Darnius

44 km - 1.412 m de desnivell positiu - IBP 107

Avui tocava anar a suar. Feia dies que tenia en ment tornar a pujar cap al santuari de les Salines, però pel cap em ballava l'intent de pujar fins el Moixer, ja que encara no l'havia fet ni intentat mai. Sempre em quedava al refugi.
Així doncs he sortit ben d'hora des de Darnius tot seguint la carretera de la Central. Aquí he tingut els meus primers problemes del dia. Tres gossos han volgut acompanyar-me un bon tros, principalment un que tenia un impuls de veure lo tou que tenia la cuixa. Així que hagut d'anar fotent cops de peu al coi de gos a veure si em deixava em pau. Al final he sortit sa i estalvi de l'enfrontament. La única baixa ha estat una càmara, ja que 100 metres després d'alliberar-me del coi de gos he rebentat. Quin llamp de trau a la coberta!!! No havia fet ni 5 km i ja tenia una càmara menys!!!!
La resta del camí fins a Maçanet molt tranquil, tot gaudint de l'indret.
Un cop a Maçanet he decidit no parar per menjar i tirar cap amunt, tot depenia d'aquesta pujada per veure si finalment feia l'atac al Moixer o no. Han estat 11 km de continua pujada però a on el desnivell no castiga. Així doncs he arribat fins a la casa forestal, i en aquest moment he decidit recuperar forces i fer l'atac final cap al Moixer!!!
Han estat uns 3 km molt durs!!!! Aquí el desnivell és molt més gran, a part dels quilòmetres que ja portes.
He fet peu a terra a dos trams. Un el tram final, ja que estava molt tocat aleshores. Els últims metres però els he volgut fer sobre la bici, no sé, per arribar sobre la bici. I en aquest últim esforç m'ha entrat rampa al quàdriceps!!! Quin mal!!!! Sort que de seguida l'he estirat i ha marxat!!!
Bé, finalment he fet el cim!!!! Així que he buscat un lloc per seure, menjar-me dos petits entrepans i gaudir de les vistes a les dues Catalunyes que l'indret t'ofereix.
Després d'una bona estoneta i veient que estava agafant fred. Si fred!!!!! He tirant cap avall, direcció a la Vajol. Aquí la pista en algun tram esta molt descarnada.
Un cop a la Vajol, per camins de vegades amb molta branca, han fet que em quedes sense cap càmara de recanvi. Encara tenia uns 7 km de camí, una calor agobiant, i la por de quedar-me sense medi de locomoció!!!
Finalment he arribat a coll de la cabra fins a Darnius sense cap problema.