Cerca dins del bloc.

dissabte, 2 d’agost de 2014

Sortida BTT: Perduts per la pedrera!!


Després de molts de dies de no fer bicicleta (a l'exterior) avui tocava si o si sortir una estoneta abans no plogués! I com ha plogut!!!

La ruta, doncs molt típica, sortida des de casona direcció a Vilabertran per tal d'agafar el camí de la Muga i així fer un rodatge d'uns quilòmetres abans no fer cap pujada.

Un cop a Les Escaules, pujada emporlanada fins a l'alçada de la torre per tal de fer camí fins a la padrera.

Aquí he volgut fer un nou camí, per tal d'estalviar-me la súper-rampa que puja cap a la carretera de Llers (avui m'he agafat les coses amb calma). Tot i això he hagut de fer una bonica rampa que m'ha portat a un punt elevat a on no hi havia estat mai.

D'aquí he agafat una baixadeta que m'ha portat a una nova pista (si, si novíssima) la qual després d'una estona de fer-la m'he adonat que era la mateixa que havia fet però a l'inversa. Estic fer un explorador de collons!!!!

Bé, al final quan per fi he sabut on coi estava, he fet camí tot pujant fins a Llers, a on per carretera he fet direcció cap als Arcs per tal de fer baixadeta tècnica fins al Motel i d'aquí cap al Parc de les Aigües i cap a casona.

Una bona sortideta per anar agafant feeling.


El track



Les dades




Les fotos